Vitajte na našich kávových stránkach UPRAZENO.SK - sme špecialisti na kávu!
search-loader
0 ks
0
Nakúpte ešte za 49 € a získáte
Dopravu zadarmo
Doprava zadarmo
Doprava zadarmo
Celkom 0 €
Upraženo - favorite
question
Potrebujete poradiť?
Neviete si rady s výberom, alebo potrebujete poradiť s konkrétnymi produktmi, či vytvoriť objednávku po telefonu? Neváhajte zavolat
PORADŇA
+420 739 102 933

Ako nakupovať?

Výber tovaru a vloženie do košíka
  • Z našej ponuky tovaru si vyberte produkty, ktoré chcete kúpiť. Pomocou filtra (sivé pole nad výpisom produktov) môžete svoj výber ďalej spresniť – napríklad zobraziť iba novinky alebo tovar určitej značky, počtu kapsúl v balení, intenzity či bez kofeínu.
  • K rýchlemu nájdeniu požadovaných výrobkov môžete využiť aj vyhľadávacie pole v záhlaví stránok.
  • Všetky produkty, ktoré je možné vložiť do košíka, máme skladom. Odosielame je v pracovné dni do 24 hodín (doručenie Slovenskou poštou), respektíve v pondelok, v stredu a v piatok (doručenia prostredníctvom Zásielkovne – do ČR i na Slovensko), cez víkendy a sviatky v najbližší pracovný deň. V prípade, že zvolíte platbu bankovým prevodom, lehota začína plynúť po pripísaní peňazí na náš účet.
  • Vybraný produkt pomocou tlačidla Do košíka vložte do svojho nákupného košíka. Vo výbere ďalšieho tovaru môžete pokračovať po kliknutí na tlačidlo Späť do obchodu. Obsah košíka je možné kedykoľvek zobraziť kliknutím na odkaz vpravo hore.
  • V košíku skotrolujte, či ste na nič nezabudli. V prípade potreby upravte počet objednávaných kusov pri jednotlivých výrobkoch. Pozrite si tiež našu akčnú ponuku, ktorú pravidelne meníme a dopĺňame.
  • V pracovné dni medzi 9.00 a 17.00 máte možnosť objednať si vybraný tovar telefonicky – stačí zavolať na +420 739 102 933 a náš obchodník už zariadi všetko potrebné.
Voľba spôsobu platby a dopravy
  • V košíku si vyberte formu platby a dopravy, ktorá vám vyhovuje najviac.
  • Platba kartou / on-line platba je momentálne pozastavená z dôvodu EET. Pri úhrade dobierkou je možné platiť len v hotovosti.
  • Ak zvolíte Zásielkovňu, musíte si vybrať konkrétny Z-Point, kde si svoj tovar vyzdvihnete. V prípade, že chcete tovar doručiť na konkrétnu adresu, vyberte si niektorý z balíkov Slovenskej pošty, ktoré expedujeme denne. Požiadavky na dodanie môžete upresniť v poznámke.
Vyplnenie dodacích údajov
  • Ak ste u nás už niekedy nakupovali, prihláste sa – dodacie a fakturačné údaje sa vyplnia automaticky podľa vášho predchádzajúceho nákupu, čím ušetríte čas. Navyše zbierate body do vernostného programu.
  • Ak sa jedná o váš prvý nákup na Upraženo.sk, môžete sa buď zaregistrovať priamo v košíku vyplnením údajov na záložke Nový zákazník, alebo nakúpiť jednorázovo bez registrácie. Registráciou získate ako vstupný bonus 25 vernostných bodov (1 €) a možnosť zbierať ďalšie body za každý váš nákup, ktorý u nás urobíte.
Odoslanie objednávky
  • Objednávku potvrdíte zaškrtnutím súhlasu s obchodnými podmienkami a kliknutím na tlačidlo Objednať tovar.
  • O priebehu vybavovania svojej objednávky budete informovaní e-mailom na adresu, ktorú uvediete v kontaktných údajoch.
Vrátenie tovaru bez udania dôvodu / reklamácie
  • V prípade, že sa počas 14 dní od doručenia rozhodnete objednaný tovar vrátiť, stačí ho v pôvodnom obale zaslať na našu adresu spolu s číslom vášho bankového účtu a my naň obratom prevedieme peniaze v hodnote vráteného tovaru. Zásielka musí byť zabalená tak, aby sa jej obsah pri preprave nepoškodil.
  • Ak by vám niektorý druh kávy nechutil, zavolajte nám na +420 739 102 933. Po dohovore s našim obchodníkom môžete vrátiť aj otvorené balenia, ak hliníkový obal zostávajúcich kapsúl zostane neporušený. Vrátená finančná čiastka potom bude pomerne zodpovedať počtu vrátených kapslí. Poštovné hradí v prípade vrátenia tovaru v zákonnej 14 dňovej lehote kupujúci.
  • Všetok tovar z nášho e-shopu pred uvedením do predaja testujeme na kompatibilitu s kávovary Nespresso a ponúkame iba kapsule bezproblémových značiek. Ak by ste napriek tomu zaznamenali akýkoľvek technický nedostatok (kapsule by dobre nepasovali do vášho kávovaru, zasekávali by sa v ňom a podobne), okamžite nás, prosím, kontaktujte. Situáciu vyriešime ako reklamáciu a podľa vášho želania vám tovar buď vymeníme za iný, alebo vám vrátime peniaze v plnej výške.
  • Podrobné informácie o vrátenie tovaru v zákonnej lehote a podmienkach reklamácie nájdete v obchodných podmienkach.
Prajeme vám príjemný nákup a pekný deň!